Lo siento 6



سلام جیگرا


این فیک ازین به بعد روزهای زوج اپ میشه


واسه خوندن این قسمت تشریف ببرید ادامه

  ادامه مطلب ...

معرفی فیک جدید: The tale of water and fire



های جیگرا


معرفی فیک جدیدو آوردم!


میدونم هنوز فیک ناتموم زیاد دارم ولی نمیخواستم اینو واسه بعد بزارم 

اگه یادتون باشه پارسال معرفی شو گذاشته بودم اما چون موقع درس و مدرسه بود گفتم تابستون اپش میکنم.


در مورد جو و فضای داستان اینو بگم که خیلی شبیه جادوی درون هستش.

و تموم سعی مو میکنم که ازون بهتر بشه


احتمالا طولانی شی و از الان حساب کردم پنج تا قسمت ویژه هم باید براش بنویسم.


به علاوه هفت تا پوستر و سه تا تیزر جالب و رنگی رنگی هم داره!


همین جا جاداره یه کوچولو توضیح در مورد فصل دوم جادوی درون بهتون بدم چون سوال اکثرتون اینه که آیا بلاخره فصل دوم داره یا نه؟ ( جالبه دو سه نفر گفته بودن که اجازه بدم فصل دوم شو اونا بنویسن)

و اما جوابم 

راستش از اول من واقعا در نظر داشتم براش یه فصل دوم بنویسم چون داستان نا تموم بود اما به خاطر اتفاقات و مشکلاتی که پیش اومد نتونستم.

الانم که سرم خلوته کلی ایده جدیدتر و بهتر برای فیک دارم که دوست دارم اول اونارو بنویسم ایده هایی که شاید خیلی بهتر از جادوی درون باشند ( مثل همین فیک ) ولی بازم اگه فرصتی پیش اومد حتما فصل دوم ش رو خواهم نوشت.


و اگه واقعا کسی میتونه ادامه ش بده از نظر من اشکالی نداره فقط قبلش یه خبری بهم بده


و همینطور از همه تون بابت منتظر موندن تون معذرت میخوام امیدوارم این فیک جبران بدقولی سامی باشه.


واسه خوندن جزئیات و دانلود تیزر فوق العاده ش تشریف ببرید ادامه


 

ادامه مطلب ...

دانلود فیک Cinderella and Angel of dreams



سلام جیگرا 


اینم از فایل دانلودی این فیک


خودم خیلی دوستش داشتم امیدوارم شماها هم ازش لذت برده باشید.


دوستانی که تازه شروع به خوندن این فیک میخونن منو از نظرات سازنده شون محروم نکنن




دانلود در ادامه ی مطلب


 

ادامه مطلب ...

Lover and beloved


سلام همگی

من همکار جدید سامی جون هستم

اولین فعالیتمو میخوام رو با یه وان شات شروع کنم

خداکنه مورد پسندتون باشه  ادامه مطلب ...

Sarang only you 38 (اخر)



سلام مجدد


اینم از سوپرایزی که قولشو داده بودم


خیلی فاصله افتاد ولی مهم اینه که تموم شد


خوندید نظر بزارید تا ذوق کنم



فایل کامل دانلودی به زودی



 

ادامه مطلب ...

تک شات توکچول : Lost heaven +18 یا بهشت گمشده



سلام جیگرا


تولد نارسیس خوشگل مون و بازگشت سرباز کوچولومونو تبریک میگم


به مناسبت تولد هیچول یه وان شات نوشتم که امیدوارم خوشتون بیاد


میتونید در ادامه دانلودش کنید



در ضمن آخر شب هم اگه شد یه سوپرایز براتون دارم


دوتا عکس توکچولی ببینید بعد برید ادامه



یکی از کیوت ترین مومنت های توکچول

خجالتی کی بودی تو؟ 





  ادامه مطلب ...

Lo siento 5



سلام جیگرا


ببینید ساعت چنده و من دارم اپ میکنم


حرفی نیست برید این قسمتو بخونید 


این قسمت باز اهم اهم داریم



دوستان سایلنت لیدر هم یه تکونی به خودشون بدن جای دوری نمیره


 

ادامه مطلب ...

Cinderella and angel of dreams 37 (آخر)




سلام جیگرا



بلاخره به قسمت آخر این فیک رسیدیم


پایانش خودمو راضی کرده امیدوارم شماها روهم راضی کنه


برای قسمت آخر یه پوستر مخصوص ساختم که امیدوارم دوستش داشته باشید




و در آخر  اینکه نظر فراموش نشه و دوست دارید بازم این ژانری بنویسم؟




 

ادامه مطلب ...

تک شات توکچول : Oldmen +18



سلام جیگرا


 تولد لیدر گوگولی و فرشته ی خوشگل مونو تبریک میگم


امیدوارم لیدر مهربون مون هزارساله شه



به همین مناسبت یه تک شات انسی بالا براتون آوردم


برای خوندنش برید ادامه نظرم فراموش نشه


 

ادامه مطلب ...

Cinderella and angel of dreams 36



سلام جیگرا


بعد یه غیبت  چند روزه اومدم بترکونم


این قسمت خیلی خیلی خیلی طولانیه ( از دو قسمت بیشتره!) و هم به شدت هیجانی!


قسمت بعدی جدی جدی قسمت آخره




اما قبلش بد نیست یادی هم از مومنت های فرودگاهی اخیر توکچول کنیم







اینم فن آرت خوشجلش





 

ادامه مطلب ...