Cinderella and angel of dreams 29



سلام جیگرا



این قسمت به نظرم خیلی خوب شده


برید بخونید که داره هیجانی میشه


 

ادامه مطلب ...

تیزر و معرفی فیک Lo Siento


سلام جیگرا


طبق قولی که داده بودم معرفی فیک جدیدو آوردم.


اینجا یه تیزر هم داره که حتما دانش کنید.


راستش من زیاد اهل تیزر ساختن نیستم و خب بلدم نیستم ولی به نظرم این خیلی خوب شده

برای اینکه با فضای داستان آشنا شید بهتره که دانلودش کنید.

یه جور ورژن شیتوکی لوسینتو هستش


دانلودhttp://s9.picofile.com/file/8326702350/Lo_siento_siteuk_by_Somy_angel.mp4.html


واسه خوندن باقی اطلاعات فیک تشریف ببرید ادامه


 

ادامه مطلب ...

Cinderella and angel of dreams 28


سلام جیگرا


فقط دو قسمت دیگه مونده بعدش دیگه پرونده ی این فیکم بسته میشه


راستی بعضی ها از خواننده ها درخواست فیک شیتوک داشتند


این دوستان میتونن آخر هفته منتظر تیزر فیک جدیدم به اسم لوسینتو باشن



چندتا عکس از سوشوی اخیر ببینید بعد تشریف ببرید ادامه


فقط نگاه جوجه رو 


 







ادامه مطلب ...

Cinderella and angel of dreams 26


سلام جیگرا


بفرمایید قسمت بیست و ششم




 

ادامه مطلب ...

Cinderella and angel of dreams 25



سلام جیگرا


هیچ حرفی برای دفاع از خودم ندارم


دوتا گیف هات از سوشو مکزیک ببینید بعد برید این قسمتو بخونید



ر.قص دونفره و سک.سی توکچول

نزن رو با.سن استخونی آنجلم دردش میگیره خو



اینم مومنتی که توش هیچول وسط اجرا لیتوکو لخ‌تش کرد



 راستی پوستر جدیدو دوست دارید؟


ادامه مطلب ...

Cinderella and angel of dreams 24



سلام جیگرا


حرفی نیست جز اینکه بازم شرمنده م بابت تاخیرم


قسمت بعد پوستر جدید داریم



  ادامه مطلب ...

تک شات توک



سلام جیگرا


سیندرلا که آماده نشد گفتم لااقل یه تک شات خیلی کوچولو اپ کنم.


نمیخواستم ولی بازم شرمنده تون شدم



واسه دانش برید ادامه



ادامه مطلب ...

Cinderella and angel of dreams 23


سلام جیگرا


بابت این یه هفته نبودنم واقعا واقعا عذر میخوام

به خاطر عمل کلیه ی بابام جوّ خونه طوری نبود که بتونم بنویسم

ولی خب این هفته با اپ هرروز این فیک جبرانش میکنم که زودتر تموم شه.


در مورد فیک های دیگه پرسیده بودید راستش میخوام اول سیندرلا که چیزی ازش نمونده رو تمومش کنم بعد برم سراغ سارانگ و نارسیس.

به امید خدا سیندرلا این هفته یا هفته ی دیگه تموم میشه


راستی از تموم کسانی که قسمت قبل نظر گذاشتند ممنونم بابت کامنت های پرانرژی تون

فردا همه رو یه جا جواب میدم


و در آخر اینکه قرار شد ازین به بعد پنج شنبه ها تو چنل توکچول مانگای توکچولی داشته باشیم


اگه خواستید میتونید جوین بدید

مانگای جالب و قشنگیه


ادرس چنل : Teukchullove@


خب حرفام تقریبا تمومید


بفرمایید این قسمت هیجانی رو بخونید


 

ادامه مطلب ...